OPIS
CF MOTO CFORCE 1000 TOURING 2025 4X4 23%VAT Tanie raty Salon Tarnów
Nowy CFORCE 1000 TOURING zapewnia więcej niż tylko najwyższą wydajność. To doskonała równowaga pomiędzy mocą, precyzją i komfortem. To nie tylko surowa siła - chodzi o to, aby używać go z całkowitą pewnością.
Silnik V-Twin o wysokiej mocy
Dzięki poprawie osiągów w całym zakresie, moc silnika wzrosła do 90 koni mechanicznych. Ulepszenia obejmują mocniejszą głowicę cylindrów, większe zawory dolotowe i wydechowe oraz wałki rozrządu precyzyjnie dostrojone pod kątem maksymalnej wydajności. Dodano styczny dolot do dwustopniowego filtra powietrza, co zwiększyło ogólną wydajność dolotu i zmniejszyło opór powietrza o 45 procent. Czujnik spalania stukowego rozwiązuje problemy związane z efektami kalibrowanymi przez elektroniczny wtrysk paliwa (EFI).
Przeprojektowana dominacja
Sześciokątna osłona chłodnicy uzupełniona o reflektor LED o wysokiej intensywności świecenia. Jej boczne wgłębienie nawiązuje do DNA CFORCE dzięki unikalnej linii rzeźbienia. Większa szerokość nadwozia podkreśla jego dominację, a także pozwala na zastosowanie większych opon.
Ulepszone zawieszenie
Przednie zawieszenie z podwójnymi wahaczami trójkątnymi i tylne zawieszenie z wahaczami wleczonymi zapewniają osiągi i płynną jazdę, teraz z 35% większym skokiem zawieszenia i 17% mniejszym promieniem skrętu. Przestrojony amortyzator tylny dodatkowo wspomaga płynną i komfortową jazdę w zróżnicowanym terenie.
Wiele trybów mocy
Tryb sportowy: Agresywna reakcja przepustnicy. 100% odblokowanie mocy pojazdu.
Tryb normalny: Liniowa reakcja przepustnicy. Zrównoważony i łatwy w obsłudze. Odpowiedni do większości sytuacji.
Tryb roboczy: Płynna krzywa mocy. Ułatwia codzienne prace.
Maksymalny udźwig
Możliwość holowania przyczepy o masie 820 kg lub 1808 funtów sprawia, że CFORCE 1000 TOURING to potężne i wydajne narzędzie do pracy.
Technologia
Trzy tryby EPS
Elektroniczna przepustnica
Elektroniczny asystent zjazdu
Zaawansowane wskaźniki
7-calowy wskaźnik TFT
Opcjonalny 8-calowy wskaźnik dotykowy MMI z łącznością CarPlay (Opcja)
Światła LED o wysokiej intensywności światła o maksymalnej mocy 43000 cd
Rygorystycznie testowany
Testowany w zaciętych wyścigach w Europie i w pustynnym upale, aby zapewnić trwałość i wydajność.
Specyfikacja
Silnik
Typ silnika
V-Twin, chłodzony cieczą, 4-suwowy, SOHC, 8-zaworowy
Pojemność skokowa
963 cm3
Moc maksymalna
90 KM przy 7500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy
88 Nm przy 5500 obr./min
Zasilanie paliwem
Bosch EFI
Tryby mocy
Sport/Normal/Work
Skrzynia biegów
CVT, P-R-N-H-L
Wymiary i masa
Długość x Szerokość x Wysokość
2445 x 1282 x 1465 mm
Rozstaw osi
1480 mm
Prześwit
300 mm
Masa własna
472 kg
Uciąg
820 kg / 800 kg EU
Ładowność
300 kg
Ładowność
45 kg / 90 kg, CF-Connect z kabrioletem Bagażniki
Wyciągarka
3500 funtów
Pojemność zbiornika paliwa
26 l
Podwozie
Napęd
2WD/4WD/4WD Blokada (przedni mechanizm różnicowy)
EPS
Potrójny układ EPS
Hamulec
Hydrauliczne hamulce tarczowe na cztery koła, zacisk jednotłoczkowy
Zawieszenie
Zawieszenie przednie: niezależne z wahaczem wleczonym o dużym prześwicie, skok 230 mm
Zawieszenie tylne: niezależne z wahaczem wleczonym, skok 236 mm
Amortyzator
Amortyzatory gazowe typu „piggyback”, regulowane kompresja/odbicie
Obręcz
14-calowa aluminiowa
14-calowa aluminiowa Beadlock (premium)
Opona
Przód: 27x9.00-14
Tył: 27x11.00-14