OPIS
Kawasaki Ninja ZX-4R 2024 Promocja Salon Kawasaki Tarnów
W kategorii Super-sportów o pojemności 400 cm3 Kawasaki wprowadza rewolucyjny model Supersport. Ninja ZX-4R wyposażony jest w 4-cylindrowy, rzędowy silnik pojemności 400 cm3 o wiodących w swojej klasie osiągach w kompaktowym podwoziu. Zarówno na torze, jak i na ulicy, doświadczanie radości płynącej z bezprecedensowej mocy Ninja ZX-4R, ekscytującego dźwięku przy 15.000 obr/min i zwinnego prowadzenia z pewnością obudzi w Tobie wyścigową duszę.
Cechy :
Duże tarcze hamulcowe
Dwie przednie tarcze hamulcowe ZX-4R o średnicy 290 mm i radialnie montowane zaciski monoblokowe zapewniają dużą siłę hamowania, oferując jednocześnie doskonałe wyczucie hamowania, aby wzbudzić zaufanie zarówno na torze, jak i na ulicy.
Wyścigowe zawieszenie
Odwrócony widelec o średnicy ø37 mm Ninja ZX-4R wykorzystuje elementy wewnętrzne SFFBP, aby zapewnić zarówno osiągi na torze wyścigowym, jak i codzienną użyteczność, podczas gdy tylne zawieszenie Horizontal Back-link oferuje progresywny charakter. Dodatkowo, ZX-4RR posiada możliwość regulacji napięcia wstępnego sprężyn przedniego zawieszenia.
Rama kratownicowa
Zaprojektowana przy użyciu zaawansowanej analizy sztywności dynamicznej Kawasaki, ta kratownicowa rama wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie zapewnia wymaganą równowagę między wytrzymałością a elastycznością podwozia, aby uzyskać zwinne prowadzenie Ninja ZX-4R w stylu supersport.
Kolorowy wyświetlacz z trybem pomiaru okrążeń
Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit - tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób.
Wysoko-obrotowe osiągi
Z tzw 'redlightem' powyżej 15 000 obr/min nie ma najmniejszych wątpliwości co do potencjału tego silnika - jednostka 4-cylindrowa wyposażona w technologię inspirowaną wyścigami, wykorzystywaną również w Ninja ZX-10R. Wysokie obroty zapewniają niepowtarzalny dźwięk silnika charakterystyczny dla wyczynowej rzędówki Kawasaki.
Doładowanie powietrza (Ram Air Intake)
Uzupełnieniem centralnie umieszczonego wlotu Ram Air jest boczny kanał Ram Air, zaprojektowany w oparciu o know-how zaczerpnięty z Ninjy H2, kieruje powietrze do obudowy filtra powietrza i przyczynia się do doskonałych osiągów. Agresywny wygląd i dźwięk dolotu zwiększają wrażenia z jazdy rzędową 'czwórką' i wizualnie identyfikują motocykl jako jeden z modeli Kawasaki Ninja ZX.
Łączność ze smartfonem
Technologia Bluetooth umożliwia połączenie motocykla ze smartfonami za pośrednictwem aplikacji "RIDEOLOGY THE APP", umożliwiając kierowcy dostęp do szeregu funkcji w celu zwiększenia wrażeń z jazdy motocyklem i monitorowania poszczególnych parametrów.
Wiodący w klasie silnik 4-cylindrowy
Oświetlenie Full-LED
Od podwójnych reflektorów po tylne światło inspirowane Ninją ZX-10R, oświetlenie Ninja ZX-4R jest pełni wykonane w technologii LED.
Całkowicie nowy silnik 4-cylindrowy
Ergonomia ZX-4R
Naturalnie agresywna pozycja jazdy (bardziej pochylona niż w Ninjy 400, ale nadal komfortowa) pozwala kierowcy wykorzystać możliwości Ninja ZX-4R. Zbiornik paliwa jest smukły, co sprzyja dobremu kontaktowi z motocyklem, podczas gdy kształt twardej poduszki siedzenia ułatwia transfer masy ciała kierowcy podczas jazdy sportowej i jest wygodny podczas dłuższych przejażdżek.
Styling Ninja
Jak przystało na najpotężniejszą maszynę w klasie 400 cm3, agresywna stylistyka Ninja ZX-4R emanuje aurą swojej mocy i wybuchowego charakteru.
Kolorowy wyświetlacz z trybem pomiaru okrążeń
Kolorowy, w pełni cyfrowy wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala z możliwością wyboru trybów wyświetlania (Normal, Circuit - tor) wyświetla najważniejsze informacje, zarówno na ulicy, jak i na torze. Tryb Circuit pokazuje wybrany bieg, czasy okrążeń i obroty powyżej 10 000 w bardziej widoczny sposób.
Dane techniczne :
Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy silnik czterocylindrowy
Pojemność skokowa silnika 399 cm³
Średnica x skok 57 x 39.1 mm
Stopień sprężania 12.3:1
Układ zaworów 16 zaworów DOHC
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 34 mm x 4
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 57 kW {77 KM} / 14,500 obr./min
Zużycie paliwa 5,1l/100km
Emisja C02 120g/km
Maksymalny moment obrotowy 39 N•m {4 kgf•m} / 13,000 obr./min
Przełożenie 6-biegowa
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1 2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2 2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite 3.429 (48/14)
Sprzęgło Mokre wielotarczowe
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Podwójne półpływające tarcze 290 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny, montowany promieniowo, monoblok, przeciwstawny 4-tłoczkowy
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 220 mm. Zacisk hamulcowy: Pojedynczy tłok
Zawieszenie, przednie Odwrócony widelec ø37 mm (SFF-BP) z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i sprężynami górnymi
Zawieszenie, tylne Poziome Back-Link z amortyzatorem gazowym i regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Rama & Wymiary
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 97 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 112 mm
Opona, przednia 120/70ZR17M/C (58W)
Opona, tylna 160/60ZR17M/C (69W)
Dł x Szer x Wys1,990 x 765 x 1,110 mm
Rozstaw osi 1,380 mm
Prześwit pod pojazdem 135 mm
Pojemność zbiornika paliwa 15 litrów
Wysokość siedzenia 800 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 189 kg