OPIS
KAWASAKI ELIMINATOR DEMO MY 25 SALON TARNÓW
Do zaoferowania mamy pojazd z naszej floty demo. Pojazd z przebiegiem jedynie 56 km
Pojazd produkcja 2024 rok modelowy 2025
Pojazd zarejestrowany. Ważne ubezpieczenie DO 22.06.2026. Pojazd do momentu sprzedaży występuje jako demo i przebieg może lekko się zmienić.
gwarancja do 25-06-2029
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu
Więcej informacji o pojeździe.
Gdy wzywa Cię ulica, odpowiedz zupełnie nowym Eliminatorem 500. Ten motocykl wstrząsa
przyjętymi konwencjami dzięki eleganckiej i niskiej konstrukcji, niskiemu i wygodnemu
siedzisku oraz łatwości prowadzenia, co czyni go najbardziej przystępnym cruiserem
Kawasaki. Nie zastanawiaj się zbyt długo, ponadczasowy design został
połączony z nowoczesną technologią, dzięki czemu możesz po prostu
jeździć.
Specyfikacja techniczna
Silnik
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy silnik dwucylindrowy w układzie równoległym
Pojemność skokowa silnika 451 cm³
Średnica x skok 70 x 58.6 mm
Stopień sprężania 11.3:1
Układ zaworów DOHC, 8 zaworów
Układ paliwowy Wtrysk paliwa: Ø 32 mm x 2
Zapłon Cyfrowy
Układ rozruchowy Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Osiągi & Przeniesienie Napędu
Moc maksymalna 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 rpm
Zużycie paliwa 3.8 l/100 km
Emisja C02 89 g/km
Maksymalny moment obrotowy 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 rpm
Przełożenie 6 biegów
Przeniesienie napędu Łańcuch uszczelniony
Przełożenie podstawowe 2.029 (69/34)
Przełożenie biegu 1 2.929 (41/14)
Przełożenie biegu 2 2.056 (37/18)
Przełożenie biegu 3 1.619 (34/21)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.037 (28/27)
Przełożenie całkowite 3.071 (43/14)
Przełożenie całkowite 3.071 (43/14)
Sprzęgło Wielotarczowe mokre
Hamulce & Zawieszenie
Hamulce, przednie Pojedyncza tarcza 310 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Hamulce, tylne Pojedyncza tarcza 240 mm. Zacisk hamulcowy: Podwójny tłok
Zawieszenie, przednie Widelec teleskopowy 41 mm
Zawieszenie, tylne Podwójne amortyzatory
Rama & Wymiary
Typ ramy Kratowa, stal o dużej wytrzymałości na rozciąganie
Ślad 121 mm
Skok zawieszenia, przednie 120 mm
Skok zawieszenia, tylne 90 mm
Opona, przednia 130/70-18M/C 63H
Opona, tylna 150/80-16M/C 71H
Kąt skrętu L/P 35° / 35°
Dł x Szer x Wys 2,250 x 785 x 1,100 mm
Rozstaw osi 1,520 mm
Prześwit pod pojazdem 150 mm
Pojemność zbiornika paliwa 13 litrów
Wysokość siedzenia 735 mm
Masa pojazdu gotowego do użytku 176
Kluczowe cechy Kawasaki Eliminator
Nowa rama kratownicowa – stalowa konstrukcja inspirowana Ninja 400, niska wysokość siedziska i sportowy potencjał.
Pozioma sylwetka – smukły zbiornik paliwa i wydłużone linie nadają elegancki, niski wygląd z równowagą między dynamiką a spokojem.
Koła 18”/16” – zestaw z długim rozstawem osi podkreśla charakterystyczny, wydłużony design.
Niskie siedzisko 735 mm – najniższe w klasie 250–500 cm³ Kawasaki, pewny dostęp do podłoża; dostępne także siedziska opcjonalne.
Tylne zawieszenie Twin-Shock – komfort jazdy, naturalne prowadzenie i klasyczny styl Kawasaki.
Komfort pasażera – wygodne siedzenie, ergonomiczny uchwyt i odpowiednia moc do jazdy we dwoje.
Cyfrowe wskaźniki LCD – kompaktowy panel z obrotomierzem, wskaźnikiem biegu i łącznością ze smartfonem.
Wyprostowana pozycja jazdy – naturalny układ kierownicy i podnóżków, bezstresowa jazda na co dzień.
Silnik Parallel Twin Ninja – wysoki moment obrotowy na niskich obrotach, łatwa kontrola w mieście, dynamiczna moc przy prędkościach autostradowych.
Lekkie, naturalne prowadzenie – dopracowana geometria podwozia zwiększa pewność i łatwość manewrowania.
Nowoczesny tył z LED – smukły projekt ogona, podcięty pod skosem ku górze, inspirowany klasycznym Eliminatorem.
Niewielka masa – lekka konstrukcja ułatwia manewry i zmniejsza stres podczas jazdy.